Categorieën

Klantenservice

Heb je vragen, problemen, nieuws of iets anders dat je ons wilt vertellen? Stuur ons een e-mail door hieronder de velden in te vullen.

KLIK HIER OM CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE
Hieronder vindt je de meest gestelde vragen. 

Veelgestelde vragen

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:. iDEAL, Visa, MasterCard, Diners Club, Visa Electron, Maestro, Paypal.


Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?
Wij zullen het geld pas afschrijven op het moment dat je bestelling verzonden is.

Is het veilig om online te bestellen?
Fashion Girl garandeert de veiligheid van uw persoonlijke gegevens. Uw gegevens worden versleuteld volgens de SSL (Secure Socket Layer) protocol via onze partner QuickPay. Deze gegevens zullen ook niet aan derden worden verstrekt.

Bezorging

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen worden binnen 24 uur verzonden en worden binnen 3-7 dagen bezorgd.

Wat zijn de bezorgkosten per bestelling?
De bezorgkosten bedragen € 5,- per bestelling.

Verzenden jullie ook naar mijn land?
Ja, wij verzenden naar alle landen in Europa.

Moet ik invoerbelasting betalen?
Nee, als je in een EU-land woont dan hoef je geen invoerbelasting te betalen. Echter kan het douanebeleid per land verschillen dus mocht je het zeker willen weten dan kan je altijd contact opnemen met de lokale autoriteiten

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Fashion Girl is een online winkel, dus alle producten worden met de post verstuurd.

Mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling via de website te wijzigen. Mocht je toch iets willen wijzigen, neem dan zsm contact op met ons, zodat we kunnen kijken of we het toch nog kunnen wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling via de website te annuleren, aangezien de bestelling rechtstreeks naar ons warenhuis gaat. Hierdoor kunnen we een snelle levering garanderen. Mocht je toch je bestelling willen annuleren, neem dan zsm contact op met ons, zodat we kunnen kijken of we het toch niet kunnen annuleren.

Mijn zending is niet volledig. Wat nu?
Neem in dit geval zsm contact op met ons via info@fashiongirl24.com en vermeld daarbij het bestelnummer, je naam en welke producten ontbreken.

Mijn bestelling is kapot/beschadigd. Wat nu?
Neem in dit geval zsm contact op met ons via info@fashiongirl24.com en vermeld daarbij het bestelnummer, je naam en een beschrijving van de schade..


Het product dat ik heb gekocht is nu goedkoper. Betalen jullie het verschil terug?
Fashion Girl heeft regelmatig aanbiedingen voor de diverse producten. Als klant ga je akkoord met de prijs zoals die op dat moment is. Om deze reden zullen wij het verschil dus niet terug betalen.

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?
Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het uiteraard retourneren. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. Je kunt het artikel retourneren:
  • binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • als het artikel compleet is
  • in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking.

Sommige artikelen kun je niet retourneren. Het gaat dan om:

  • hair extensions waarvan de verzegeling is verbroken (i.v.m. hygiëne).
Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd. Bewaar het verzendbewijs totdat de retour is verwerkt.

Het retouradres is:
Fashion Girl
Gejlhavegaard 3
6000 Kolding
Denemarken

Bij Fashion Girl ontvang je altijd de beste service. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Heb je klachten of complimenten, dan horen we dat graag.